donderdag 15 maart 2018

Trouwen

Hallo allemaal,............... (liedje van de luizenmoeder)😂

Het lukt mij maar niet op gang te komen met kaartjes maken!
Marianne haar trouwdag was allang in zicht en was met volle frisse moed begonnen
Had het plaatje al gekleurd, maar iedere x komt er wat tussen!
Ja en gister was het dan de 14 de ....moest ik tijdens het oppassen  op mijn kleindochter nog een kaartje in elkaar plakken!
Ik heb ze maar laten helpen met de cuttlebug die vond ze nog al interessant !
Heb hem gisteren gelijk weggebracht want het was natuurlijk al  de 14 de de trouwdag van Marianne.
Groetjes Riet xx 

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je er bent....luizenmoeder, haha Soms heb je dat Riet, niet in de flow zitten om kaartjes te maken. Maar samen met je kleindochter heb je toch een mooie zelfgemaakte kaart kunnen afleveren!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk geworden hoor.....Niets aan af te dingen.
    We moeten snel maar weer eens samen aan de slag....dan komt die flow wel weer terug.......
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍